Uradi sama | DIY farbanje odece akrilnim bojama

By Anastasija Kostić - 13:45



 Pozdrav svima! Dobrodosli u novi post!Ovaj post sam vam pripremala vec duze vreme,i drago mi je sto je napokon spreman.Rec je o URADI SAMA postu,a danasnji je o farbanju odece.Za prvi post na ovu temu pripremila sam farbanje dve majice.Ako vam se post bude svideo,bice jos njih na ovu temu.Mozemo poceti.

Prva ideja





Za obe ideje vam je potrebna obicna bela majica.Ja sam iskoristila ovu koja je bila namenjena casovima fizickog.Zatim,potrebne su vam naravno akrilne boje,plasticne case,i cetkica za likovno.
-Sipajte akrilne boje u case i napravite nekoliko nijansi.Ja sam izabrala belu,crnu i sivu boju.Sivu sam dobila mesanjem crne i bele.U svaku od casa dodajte oko 60ml vode i pomesajte.Ukoliko su vam case manje od zapremine od 200 ml,smanjite kolicinu dodate vode.
Kada rastvorite boje,mozete se prepustiti masti.Jednostavno umacite cetkicu u case i prskajte po majici.Mozete napraviti i neke sablone i pecate,i dodatno ih upotrebiti.Radeci po svom ukusu,ja sam samo prskala po majici.Ja sam rezultatom odusevljena.Majica je stvarno preslatko ispala,i rado cu je nositi.Mozete pogledati slike.




Druga ideja




Za drugu ideju sam takodje iskoristila majicu za fizicko.Pre svega isekla sam rukave i okovratnik.Na rukavima sam napravila malo dublji prorez.Zatim sam nacrtala sablon na nekoj novini sa tekstom koji sam zelela da prenesem na majicu.Tekst je glasio "HEART BROKER".Naravno vi mozete izabrati koji god zelite.Zatim sam zalepila selotejpom sablon na majicu kako bi ga pricvrstila i sprecila njegovo pomeranje.Uzela sam belu i crnu akrilnu boju i u njih umocila aplikator od sundjera.Mozete iskoristiti i obican sundjer.Pocela sam da bojim belom bojom,a zatim sam ,krecuci se ka dnu,prelazila u postepeno sivu do crnu nijansu.Kada sam obojila sva slova,Pazljivo sam skinula sablon i ostavila majicu da se susi.Da napomenem,za drugu ideju nemojte NIKAKO RASTVARATI akrilnu boju,da bi slova bila cvrsca.Kako je na kraju ispalo ,mozete videti na slikama.



  • To je to sto se tice ovog posta,nadam se da vam se svideo.Ukoliko zelite jos ovakvih postova,obavezno komentarisite.Bilo mi je jako zabavno praviti ovaj post tako da ce ih u buducnosti biti vise.Vidimo se u sledecem postu.

Pozdrav ,




  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Анониман16. јун 2017. 13:29

    Odličan post, draga. DIY-evi su stvarno jako lepe. Pokušaću da ofarbam neku majicu, pa da vidim kako će ispasti.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
  2. Anastasija, draga imenjakinjo. Ja ti se divim koliko imaš lepu facu sa 13 godina, :D Odeća koju si napravila je takođe perfektna!

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  3. Moram pokušati ovo! Iskreno, nisam baš najspretnija sa ovakvim tipovima DIY projekata, ali majice su ti ispale fenomenalno tako da moramo ovo da isproban. Divan post i ti si predivna, zaista :)

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lako je ,samo treba upotrebiti mastu.Drago mi je sto ti se svidja post <3333 Hvala ti puno <3

      Избриши
  4. Zdravo, Anastasija. :) Zelim da oslikam teksas jaknu akrilnim bojama. Samo me zanima da li si ti koristila obicne akrilne boje ili bas akrilne boje za tekstil?
    Hvala. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ćaos draga! Ja Sam koristila obične ali ti ipak savetujem akrilne boje za tekstil jer je sigurnije da ti se neće isprati. Pozdrav :)

      Избриши